ثبت نام سلسله درس های"چشم متفکر" احمدرضا دالوند


سلسله درسهای«چشم متفكر» پرفورمنس در نظر و عمل در 8 جلسه با حضور احمدرضا دالوند در مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر برگزار می شود.
به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر به نقل از مؤسسه‌ صبا، به منظور ترفیع دانش بصری نقاشان، طراحان گرافیک، مجموعه داران وصاحبان گالری ها، و همه علاقمندان به این مباحث، سلسله درس های چشم متفکر که در برگیرنده مباحثی از هنرعمومی (Public Art) تا دودلینگ آرت (Doodling Art)، چشم ذهن، ژیمناستیک ذهنی و قوانین جهانی گشتالت در ادراک تصویری (Pragnanz Law)، مطالعه مباحث فرم وراه های سه گانه خلق و درک تصویر شامل، متافیزیکال سیستم، فیزیکال سیستم وآبستراکت سیستم در موسسه صبای فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت ثبت نام تا 20 دی ماه فرصت دارند به نشانی موسسه صبا واقع در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به طالقانی جنب فرش و گلیم تبریز شماره 1552 طبقه پنجم روابط عمومی صبا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 66487535 تماس حاصل نمایند.
در ضمن گواهی پایان دوره به هنرجویان اعطا می شود.
احمدرضا دالوند منتقد هنری، نویسنده و پژوهشگر هنر، دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او از قدیمی ترین تصویرسازان كشور و از شاگردان استاد مرتضی ممیز بوده است. از ایشان تاكنون صدها اثر تصویرسازی در مطبوعات مستقل و معتبر به چاپ رسیده است. دالوند در سال ۱۹۹۲طراح برگزیده كتاب سال گرافیك اروپا و سمپوزیوم بین ‌المللی طراحی در ژاپن شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتراینجـــــــا كلیك كنید.

logo-samandehi